rZd_dejavu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google kurcalamaya devam ediyor. Bitse de kurtulsak...
Bitmedi hocam. Bence hiç bitmeyecek. 12 sinde basladi ama ben 21'inde yedim darbeyi. Bakalım ne olacak. Düzelecek mi?