Arkadaşlar dediğim gibi işlem bitince ödeme yapmak istiyorum. Sıfır takipçili veya takip bırakanları göze alıyorum ( % 20 ) li dediğim gibi işlem bitince eft şeklinde ödeme yapacam. Kurumsal firmayız, adres telefon hepsi belli piyasadan açık hesap binlerce TL lik ürün alırken 50 -100 TL lik ürünü açık hesap alamamak bana garip geldiği için bu şartı koştum. Kusura bakmayın. İlginiz için yinede teşekkürler