GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SQL'in karakter seti desteklemiyor ya dönüştürün yada sunucuda bulunan sql sürümünü yükseltin.
Plesk panelde sürümü nasıl yükseltebilirim hocam yada nasıl dönüştürebilirim ?