Arazist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisiyle az önce bir çalışma gerçekleştirdik. Memnuniyet %100 seviyesinde. Çalışmak isteyen herkese gözü kapalı çalışmasını öneririm. Bu ilk çalışmamız sonraki onlarca çalışmamızın referansıdır. Kendisine çok teşekkür ederim.
değerli yorumunuz icin tesekkürler