coder7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Lorke; Açıklayıcı cevabınız için teşekkür ederim. Evet rekabeti bayağı yüksek ve çok büyük rakiplerin de olduğu bir sektör diyebilirim. Normalde geniş eşleme ile ortalama 0,75 ödüyordum ama düşük verim aldığım için tam eşlemedan falan yararlandım. Haliyle teklif yükseldi sanırım. Kalite puanı dediğiniz olaya reklam gruplarından anahtar kelimelerin hemen sağ taraflarından baktım.

Çoğu anahtar kelime 8/10 9/10 ve hatta 10/10. Çok nadir bir kaç kelime 6/10, 7/10 şeklinde bulunuyor. Kalite puanından kastınız bu değil mi hocam?
Evet doğrudur. Kalite puanlarınız oldukça iyi seviyelerde o halde. Ödemiş olduğunuz tıklama başı maliyeti rekabetten kaynaklı normal olarak nitelendirmek yanlış olmaz.