Merhaba arkadaşlar,

Bir web sitem üzerinden adwords arama ağı kampanyası yürütüyorum. Google önerileri olsun bir çok araştırma olsun her şeyi göz önünde bulundurarak ilerliyorum fakat kampanyada tık başına 1,50 - 2 TL ödüyorum. Bu çok yüksek değil mi? Bazı optimizasyonlar ile ciddi derecede düşürmemin bir yolu var mıdır? yok mudur? Teklifi biraz düşürünce google anahtar kelimelerin yayında ilk sayfa teklifinin altında diyor.

Tecrübeli arkadaşların bu konudaki yorumlarını merak ediyorum.