Salihbyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam benımki 16 gb ram miş eve gelince baktım pek fazla kullanmadım pil revizyonu falan çok düşük deviri 121
ekran resimleri de burda





fiyat olarak da 3200 diyelim hocam
Monitor 15 " inc mi hocam birde yarası beresi var mı?
Tamir gördü mü?
Özelden pm atarsanız sevinirim

HUAWEI GRA-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi