Dükkan açmanızı hiç önermem, 18 yıldır aktif devam eden mağazamız bile kısa bir süre sonra kapanacak. Sosyal medya ve AVM ler geleneksel mağaza alışverişini öldürdü. Gıda sektörü zaten bim A101 gibi firmaların elinde. Ayrıca elinizde sizi en az üç dört ay idare edecek bir mebla olması gerek. Çünkü o dükkanın size getiri sağlaması bu kadar süreyi buluyor.