Valla ben sabaha kadar forumları baya tırmaladım istediğim hale getirdim.
Sadece smtp sorunum kaldı pop3 de ssl li çalışıyor.
SSL önce pasif etmem lazım sonrada 587 çalışır hale getirdim mi işim biter.Siteleri taşımaya başlıcam sonra.
Aynen benim de SSL sorunum vardı, dediğim gibi @ugly arkadaşımız, makul bir fiyata master.cf ve main.cf dosyalarında değişiklikler yaparak sorunu çözdü.
Ama Cyberpanel webmail uygulaması olarak Rainloop kullanıyor, Roundcube da kurup kullanabiliyorsunuz ama bu sefer yeni eklenen mail hesaplarında bazı sorunlar çıkabiliyor.
Hiçbir yere default name server ekleyemiyorsunuz, her domain eklediğinizde name server'ları elle eklemeniz gerekiyor.
Bunlar gibi birkaç sorun daha çıkınca cyberpanel'i boşverdim dediğim gibi, şimdi vesta'yı deniyorum.