Merhabalar,
Cyberpanel ile ilgili benim de sorunlarım vardı, çözemedim, buraya sordum, @ugly arkadaşım bana çok yardımcı oldu, siz de isterseniz kendisine sorunuz.
Bu arada ben CyberPanel'den illallah dedim

ve bıraktım, şimdi Vesta kontrol paneli deniyorum.
Valla ben sabaha kadar forumları baya tırmaladım istediğim hale getirdim.
Sadece smtp sorunum kaldı pop3 de ssl li çalışıyor.
SSL önce pasif etmem lazım sonrada 587 çalışır hale getirdim mi işim biter.Siteleri taşımaya başlıcam sonra.