webtasarimofis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi geceler Herkeze, Hayri Hocam cyberpanelde benimde maille ilgili bir sorunum var çözemedim bir türlü yardımını rica edebilir miyim.
Merhabalar,
Cyberpanel ile ilgili benim de sorunlarım vardı, çözemedim, buraya sordum, @ugly arkadaşım bana çok yardımcı oldu, siz de isterseniz kendisine sorunuz.
Bu arada ben CyberPanel'den illallah dedim ve bıraktım, şimdi Vesta kontrol paneli deniyorum.