iyi geceler Herkeze, Hayri Hocam cyberpanelde benimde maille ilgili bir sorunum var çözemedim bir türlü yardımını rica edebilir miyim.
Merhabalar,
Cyberpanel ile ilgili benim de sorunlarım vardı, çözemedim, buraya sordum, @ugly arkadaşım bana çok yardımcı oldu, siz de isterseniz kendisine sorunuz.
Bu arada ben CyberPanel'den illallah dedim

ve bıraktım, şimdi Vesta kontrol paneli deniyorum.