Forwhom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet tamamen bana ait, telif hakkı bildirimi yaptım. Beklemedeydi ama şuan reddedilen url oldu. Sanırım dikkate alınmadım. İlk defa bu bildirimi yapıyorum pek bilgim yok.



Resimlerin özelliklerinde telif hakkı'nın sizin sitenize ait olduğunu belirten bir yer var. Oraya site adresinizi yazdığınızda ilk sizde okuduğunda bunu yapabiliyorsunuz sanırım.



Resimde'de görüldüğü üzere oraya yayımlandığı sayfanın linkini verirseniz telif atabilirsiniz diye düşünüyorum.