Konu baya tartışma yaratmış. Şunu söyleyeyim ben kadar mutlu olan yoktur bu güncellemeden. Hem çalıştığım müşterilerim hem de değer verdiğim kendi bloğum sonunda emeğimin karşılığını vermeye başladı. ÖZGÜN YAZ, KULLANICI ODAKLI YAZARKEN ARAMA MOTORUNU İHMAL ETME, KALİTELİ ÇALIŞ.. Temel mantık bence bu kadar basit. Tabi bir de GÜNDEMİ TAKİP ET.