yok hocam benim dediğim bu değil, bu kötüye kullanım raporu diyor, siteyi buradan inceletip durduk yerde başımıza iş alırız.
Benim dediğim, sitem istediğim seviyede değil sitemin manuel olarak incelenmesini talep ediyorum diye bir değerlendirme maili atıyorduk, onlarda inceliyordu site kaliteli ise bir tık yukarı çıkıyordu veya zıplıyordu.
Böyle bir sistem yok hocam; sadece siteniz Google yönergelerini ihlal etmişse Manuel İşlem yerseniz Search Console'da size bildirilir ve sizde yeniden değerlendirme isteği yollarsınız. (ki umarım böyle birşey olmaz

)