ödeminin gelmemesi üzücü oldu. Ayrıca kesinleşen ücretide adwordsta dağıtmadığı çok aşikar. Yani kısacası google amca dolandırıyor böyle. Bu gün ads onayım oldu açıkcası ben kendim pek umutlu değilim. yani sadece sitede tek reklam ekledim çünkü siteye adsense ile çalışmayacam sadece kullanıcılar adsense banı olmadığını anlasınlar diye tek reklam olacak sitemde. kişilerle çalışmak daha mantıklı anında ücret ve ayrıca tıklandı tıklanmadı derdide yok
google adsensenin yaptığı *************** söyliyim sana,
12.100 tl den 46 tl sini kesti benden onu google adwords kullanıcılarına dağıttı geriye kalan 12 bin küsür rakamıda banada yatırmadı yatırsa biliriz adwords kullanıcılarına dağıtmadı dağıtsa sıfırlanırdı. noldu google adsense nin kasasına kaldı. çok güzel yol bulmuş google büyük global ***********!