Hocam, sitedeki içeriği facebookta paylaşırken sadece içeriğin başlığını gösterme olayını ilk defa duydum. Eğer böyle bir şey varsa benimde çok işime yarar. Bazen öyle kısa bilgiler paylaşıyorum ki facebook sayfasındakiler daha içeriğe tıklayıp siteye gitmeden paylaşamın açıklamasını okuyup geçiyor.
evet öyle bir durum var bendede içeriğin çoğu gözüküyor bazen dediğin gibi siteye bile gitmeye gerek görmüyorlar bilen birileri yardımcı olursa kurtuluruz bu dertten
yokmu bilgisi olan