Bu tarz günah çıkarmalar yaparken lütfen genellemeyin. Müstehak bana derseniz layıkıyla iş yapmış olanlara laf çarpmamış olursunuz.
Sanki bütün webmasterlar spamcı, botçu, vurkaççı diye google böyle güncellemeler çıkarıyor demek anlamsız.
Bu tarz söylemleri hiç anlamıyorum. Toplasan %10-20'yi geçmeyecek kitle yüzünden müstehak bize demek....
Adım 'Semantik Hoca'ya çıktı senin yüzünden hocam