Yılda 40-50 milyar dolar kazanan bir firma nasıl böyle birşeye izin veriyor anlamıyorum.
Milliyet tarzı siteleri üst kısımlara alıp, küçük siteleri arka sayfalara atıyor.
Acaba bizim uyanık Türk spamcılar yüzünden mi böyle bir sistem kurdu

Türkiye'ye özel olabilir bu durum.