sfkbykl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple a mail atmanız birşey değiştirir mi bilmem ama bu hazımsızlık neden merak ettim.
İş verdim ve yaptılar. Ben adama bakarım yaptığı işe bakarım.

Kardeşim bugün teslim aldığım iş için teşekkür ederim

Bu alttaki yorumu yazan kişi de insallah yazdığı argo ve hakaretlerden ötürü artık aramızda olmaz böyle kişiler GENEL olarak yapamadığı işi hakaret ve yaygara yaparak kötüleyen kişilerdir.

Neden bu post sahibini koruyorsun diyenlere de cevabım : Hizmet verdim gayet iyi hizmet aldım. İş öncesi, süreci ve sonrası gayet kibar davrandılar. Alttaki gibi hakaret edenler ise Allah'a havale ediyorum

Teşekkürler sizinle çalışmak gayet güzeldi cihazinizin gülegüle kullanın işlerimizin devamlılığını temenni ederim saygılarımla

Perpabilgisayarservisi



sfkbykl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple a mail atmanız birşey değiştirir mi bilmem ama bu hazımsızlık neden merak ettim.
İş verdim ve yaptılar. Ben adama bakarım yaptığı işe bakarım.

Kardeşim bugün teslim aldığım iş için teşekkür ederim

Bu alttaki yorumu yazan kişi de insallah yazdığı argo ve hakaretlerden ötürü artık aramızda olmaz böyle kişiler GENEL olarak yapamadığı işi hakaret ve yaygara yaparak kötüleyen kişilerdir.

Neden bu post sahibini koruyorsun diyenlere de cevabım : Hizmet verdim gayet iyi hizmet aldım. İş öncesi, süreci ve sonrası gayet kibar davrandılar. Alttaki gibi hakaret edenler ise Allah'a havale ediyorum

residense Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Güzel oldu vermeniz sitenizi..
Apple a da mail atayım hizmetinizi bakalım
Milletin aklıyla dalgamı geçiyorsun.
4.parti Rus çakması programla neler yapabildiginimi övüyorsun?
Apple ile sidik mi yaristiracagim diyorsun?
Yaptığın iş legal olarak mumkun Değildir.
Hukuki yaptırımlara maruz bırakırsın kendini de yollayani da..
Lütfen burası özgür bir ticaret platformudur arkadaşımızın düşüncesi muhtemelen ödül sistemidir ama biz insanları dolandırmaya ve cihazlara herhangi bir zarar verme gibi bir düşüncemiz olmadığı için içimiz rahat bir şekilde devam edebiliriz inşallah da apple arkadaşımızın şikayeti üzerine güzel bir ödül vericeğini düşünüyorum bu ödüllede yapamadıklarını yapcağına eminim ..

İyi günler dilerim.