Sorma ya... Aylık 1.3milyon araması olan bir kelimede 2. sayfa 2. sıraya kadar geldik. Çekirdek güncellemesi geldi. Şuanda 3. sayfada dolanıyoruz.
Neden mi çünkü öndeki 1.5 sayfada komple haber siteleri var ve 2-3 tane de rakibimiz...
Yılda 40-50 milyar dolar kazanan bir firma nasıl böyle birşeye izin veriyor anlamıyorum.
Milliyet tarzı siteleri üst kısımlara alıp, küçük siteleri arka sayfalara atıyor.
Acaba bizim uyanık Türk spamcılar yüzünden mi böyle bir sistem kurdu

Türkiye'ye özel olabilir bu durum.