Bir banka gece 01-08 arası telefon destegi vermiyorsa o banka iyi bir banka değildir. Not bırakın ararız diyorlar, iyide güzel kardeşim ben gece yarısı saat 4de acil işim var online odeme yapamıyorum sorunumu acil çözmem lazım ne yapacam senin uyanmanımı bekliyecem?