Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sen vakıfbankı hiç kullanmamışsın o zaman
Vakıfbank'ı kart iptali için aradığımda kart sahibi sen değilsin, kart sahibi bizi arasın demişti. Türkiye'nin en iğrenç bankalarının başında geliyor.