4 yıldır kullanıyorum herhangi sorun yaşamadım müşteri temsilcileri hiç bekletmiyor Hele işbankasına bağlanırken herşeyi soruyorlar.
hocam sen vakıfbankı hiç kullanmamışsın o zaman

Ancak ve ancak gece saatlerinden 00'dan sonra 1-2 dk da bağlanıyor. Gündüz en aşağı 10 dk bekliyorsun bağlanmak için. Fakat çok sayıda şikayet aldıkları için şimdi telefonda beklemek istemiyorsanız şuna basın diye çözüm getirmişler. Tekrar seni arıyor otomatik sistem müşteri hizmetlerine bağlıyor.