Niyetim tartışmayı devam ettirmek değil ama konuyu baştan aşağı okudum ve ben şahsım olarak kendisnin verdiği bilgiyi yararlı buldum. Diğer bir kaç kişi sadece muhaleffet yapmış. Bu benim görüşüm. İyi forumlar.
İlk başlarda bu güncelleme
adı üzerine evet bir katkı sağlamayan muhalefet durumu var.
Ancak benim bu semantik devrim değil görüşümden sonra konunun örneklendirilip canlandığını görebilirsiniz.
Semantik veya değil, trilyonlarca sayfa ve fotoğraflardan bahsediyorsak bir tek şey resmi açıklama olmadığı sürece ağırlıklı faktör olamaz.