O zaman baştan sona bu konuyu okuyun da görün açıklamalarımı. 2 gönderiye hüküm vermeyin.
Ayrıca bu böyle değil diye karşıt görüş sunmak kişiyi soğutmaz. Eğer efendi birisiyse o da kendi doğrularını savunur ve ortak bir noktada buluşulur ki öyle de oldu.
Niyetim tartışmayı devam ettirmek değil ama konuyu baştan aşağı okudum ve ben şahsım olarak kendisnin verdiği bilgiyi yararlı buldum. Diğer bir kaç kişi sadece muhaleffet yapmış. Bu benim görüşüm. İyi forumlar.