ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yıldır r10 dayım ilk üye olduğumda burası bilgi hazinesiydi.Şimdi korkudan kimse paylaşım yapmıyor.Bende diyorum ki onun verdiği bilgi yanlış ise siz doğrusunu paylaşın. Eğer bilmiyor iseniz de başkasının yaptığı paylaşımı ezbere doğru değildir demeyin diyorum.Tamam katılmıyor olabilirsiniz ama bunu karşıdakini soğutacak şekilde görüş bildirmeniz yanlıştır.Sizde bildiğinizi paylaşırsınız sizin bilginizden de yararlanırız.
O zaman baştan sona bu konuyu okuyun da görün açıklamalarımı. 2 gönderiye hüküm vermeyin.
Ayrıca bu böyle değil diye karşıt görüş sunmak kişiyi soğutmaz. Eğer efendi birisiyse o da kendi doğrularını savunur ve ortak bir noktada buluşulur ki öyle de oldu.