ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GooglePlex Adam burada fikirlerini paylaşıyor ve gayet de yararlı bence.Neden bazıları rahatsızlık duymuş merak ediyorum.Bilgi paylaşan insanlar bu şekilde soğuyor fikrimce. Yazdığu bu bilgilerden ne gibi çıkarı olabilir ki. Madem ki çok biliyorsunuz szilerde insanların faydalanacağı bilgiler sunun yanlış/doğru o tartışılır.Ben kendi şahsım adına arkadaşa teşekkür ediyorum.
Ben GooglePlex ile muhatap olanlardan ve bazı noktalarına karşıt görüş sunmuş birisiyim.
Siz eğer her bilgi paylaşanı bravo çok doğru yazmışsın diye pohpohlandığını gören yorumlar görmek istiyorsanız r10da pek dolaşmayın.
Elbet söylediklerine katılmayanlar çıkacak benim gibi.
Rahatsızlığım şu: Sürekli bu güncelleme semantik mantık üzerine kurulu diyor ama ispat yok.
Yani olayı bilmeyen seo konusuna hakim olmayan yüksek hit almamış yüksek online sayıları görmemiş kişiler için verdiği bilgiler elbette çok faydalı.
Ancak bu gönderi google'ın son güncellemesi üzerine dönen bir gönderi, semantik içerik konusu diğer gönderide mevcut zaten https://www.r10.net/google-optimizas...k-devrimi.html
Burada da ısrarla semantik devrimden bahsediyor arkadaş. Ben zaten google'ın yıllardır semantik içeriğe önem verdiğini biliyorum. Bu güncelleme bütün bilinenleri yıkan bambaşka bir güncelleme.
Hatta @Vhisne; nin dediği gibi google'ı 10 yıl öncesine döndüren bir güncelleme.

@ejder024; Karşıt görüşlerden rahatsız oluyorsanız engelleme seçeneği ile bir daha bu görüşleri okumama imkanınız forum fonksiyonları içerisinde mevcut.