Google 'ın zaten olayı bu. Belirli bir algoritması yok.
Ben bu güncellemenin semantik bir devrim olduğuna katılmıyorum.
Sonuçta herkesin fikri.
Beyin fırtınası güzeldir. Ancak kesin konuşmak ispat gerektirir. Bunu demek istiyorum.
Google'dan tek açıklama düşen içerikleriniz zamanla yükselebilir, köklü bir değişim yapmayın.
Ayrıca güncelleme bitti bitmedi olayları dönüyor.
Google'da güncelleme hiçbir zaman bitmez. Sürekli yeni kelimeler aranıyor, o kelimelere uygun içeriklere tıklanıyor sonra o içeriklerde zaman geçiren kullanıcılar var paylaşım yapanlar var. Buna göre sıralamalar yeniden değişiyor.
Zaten böyle olmasa google efsanesi devam etmezdi.
Arama tuşuna 2 kez basınca bile sıralamalar değişiyorken, google mühendislerinin verilere göre algoritmayı tekrar şekillendirmesini bekleyip göreceğiz.
Evet, altına imzamı atıyorum.
Ortak bir noktada buluşabildiğimize sevindim.