sadece unutulmus hesaplarda mi ? Satin alma kaydi olusturup mu yapiyorsunuz? Ben de 2. el aldigim bi 7 var, biraz dolandirilmis oldum (

) imei nin calinti kaydi bile varmis, buna care olabilir misiniz ?
Ne yazikki calıntı cihazlarda kesinlikle müdahale etmiyoruz açabiliriz ama risk etmiyoruz