Arkadaşım sen ne yazdığının farkında değil misin?
Bu bir öfke filan değil senin dediğine karşıt bir görüştür.
Diyoruz ki güncelleme var dalgalanıyor.
Sen diyorsun ki semantiğe ayak uydurun, bu güncelleme semantik mantıktan dolayı.
Diyorum ki al sana semantik mantıksa şu arama.
İlk sayfada olmayan ve olamayacak site ilk sayfaya girmiş.
Sen diyorsun ki bana niye öfkeleniyorsun ben mi koydum?
Dediklerine bi bak bakayım, semantik mantık yüzünden bu sıralamalar değişiyorsa semantik mantık dolayısıyla bu ve benzeri sitelerin ilk sayfaya gelmemesi lazımdı diyorum. Sen koymuyor olabilirsin ama sen şu nedenden dolayı olduysa bunu izah et diyorum bana niye öfkeleniyon diyosun.
Yeni üyesin r10'da post kasacam diye anlamsızca semantik kasma diyorum.
Ne alakası var yahu? Güncelleme tamamlandı mı sanıyorsun ki?