benim sitelerde hep yukarı çıktı. google yeni güncellemeyle eski kriterlere dönmüş olabilir mi acaba?
Bende aynısını düşünüyorum. Google bu güncellemede nostalji yapıyor. Algoritma tam 1 sene öncesine dönmüş gibi.
Eğer sıralamalar bu şekilde kalırsa hız, ux, kullanıcı deneyimini filan geri plana attı derim.
Ama işte arama butonuna 2 kez bastığımda dahi sıralamalar değişiyor.
Şu an kaos var google algoritmasında.
Oturması 2-3 hafta ile olcak gibi değil.
Eğer algoritmada ısrar edeceklerse sıralamaların oturması 2-3 ayı bulur.