yok hocam benim dediğim bu değil, bu kötüye kullanım raporu diyor, siteyi buradan inceletip durduk yerde başımıza iş alırız.
Benim dediğim, sitem istediğim seviyede değil sitemin manuel olarak incelenmesini talep ediyorum diye bir değerlendirme maili atıyorduk, onlarda inceliyordu site kaliteli ise bir tık yukarı çıkıyordu veya zıplıyordu.
Hatırladığım kadarıyla consol'da Manuel yapılan spam işlemi için değerlendirme diye geçiyordu.
https://search.google.com/search-con...siteadresi.com