Google zaten reklam yayınlayan kişilerin hesaplarına el koyarak kazanç sağlıyor. Bunu anlamayan kalmamıştır diye düşünüyorum.
Diğer taraftan; Takip eden ayın 13'ünde kapatılan hesap ile ödeme almayı beklemeyin, Mars'a gitmenin hayalini kurun, daha anlamlı.
Ek olarak: Her konu da söylüyorum, eğer kapatılan hesaplardan ödeme almayı başaran, hesapları herhangi bir şekilde açabilen varsa neredeyse milyonluk Adsense hesaplarımın listesini/bilgilerini verebilirim. %50 kendisine feda olsun

Bu ay yine acımadı kapattı..