caddebodrum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@By_tozi; malesef ride 2 var ama açık dünya değil sürekli yarışa giriyorsunuz sevdiğiniz bir motorla gezip keyif almak yerine istemediğiniz motorlarlada devamlı yarışa girmek sıkıcı oluyor.
Anladım, gta alın hocam