​​​​Her halükarda kazanan google oluyor.Kendi kazançlarını da artırmak için adımlar güncellemeler yapıyorlar.Şuan gerçekten çok iyi emek veren siteler var ama çoğu hak ettiğini bulamıyor.Kendi görüşüm Google güncellemeden önce haber sitelerini haberler bölümüne almalıdır. Çoğumuz reklam veriyoruz reklam yayınlıyoruz.Google AB birliği tarafından 1.4milyar euro ceza kesti.Bizim ülkemizde politikacılar vergi konusunda adım attı Fakat ne bir ceza için nede başka birşey için adım var.Google şuan Türkiye pazarında istediği gibi at koşturuyor.(TBM ler 0,01 daha çok görürüz) Özellikle e ticaret bölümünde Istediği gibi haksız rekabet oluşturuyor.Bizde hiç yaptırım yok böyle olursa artık piyasayı domine eden haber siteleri vb. Parası olana çalışan bir sistem olacak. Benim güncel içerik girdiğim sitelerimde herhangi bir değişiklik olmadı.Hiç ilgilenmediğim sitemde sıralamalarda bazı kelimelerde yükseliş var.Bu dalgalanmalarında zamanla düzeleceğini düşünüyorum.