adamın dibisin dibi işte sen ve senin gibi kaç tane kaldı artık parmakla saymaya başladım ona üzülüyorum
Bu harika paylaşımınız için çok teşekkür ederim. R10'a daha sık gelmelisiniz
Lütfen rica ederim, teşekkürler. Tek amacım biraz daha verimli/cesaretli paylaşımlara örnek vermekti.
Herkes kendinden ufacık da olsa bir şeyler katsa o zaman Google'ı yenebiliriz

Hadi yenemesek de en azından savaşırız. Google tek biz hepimiz, bunu herkes biliyordur herhalde burada