Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamın dibisin dibi işte sen ve senin gibi kaç tane kaldı artık parmakla saymaya başladım ona üzülüyorum
mybluedream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu harika paylaşımınız için çok teşekkür ederim. R10'a daha sık gelmelisiniz
Lütfen rica ederim, teşekkürler. Tek amacım biraz daha verimli/cesaretli paylaşımlara örnek vermekti.
Herkes kendinden ufacık da olsa bir şeyler katsa o zaman Google'ı yenebiliriz
Hadi yenemesek de en azından savaşırız. Google tek biz hepimiz, bunu herkes biliyordur herhalde burada