Böyle şeyler çok olmaya başladı artık. Milleti vijdanından vurarak sömürmeye çalışıyorlar. Abimin başına geçen gece bir olay geldi. hemen Anlatayım.

Abim Rent a car firması işletiyor araç teslimi gece 11 gibi yaptıktan sonra evine giderken yoldan birisi abi çocuklarım çok aç yeni doğan bebek var mama parası lazım falan flan demiş, abimde gel sana mama alayım götür demiş. Marketten mama alıp çıkmışlar, adam giderken abim arkasından bakmış başka birine daha gitmiş sigara istemiş, sigaradan sonra bir başkasıyla daha konuşp markete girmişler, abimde kıllanıp takip etmiş ne ayak bu adam diye, marketten çıkan adamın da elinde çocuk bezi görmüş. Abime mama, diğer adama çocuk bezi aldırmış ve ilerlemiş abimde takip etmiş ve bu adam ufak tefek bir bakkala girip eşyaları bırakmış ve tam bakkaldan para alacakken abim içeri girmiş noluyo napıyosunz diye, bakkalda demiş ki valla abi bu adam her gün böyle mama, bez falan getiriyor bende 10- 20 liraya alıyorum gönderiyorum demiş. Tabi diğeri aradan fırlamış kaçıp gitmiş. Aynı Filmlerdeki gibi olay yani artık her yolu deniyorlar hiç aklımıza gelmeyen şeyleri yapıyorlar.