Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu devirde yok diyenden korkacaksin
hayırlı uğurlu olsun hocam darısı benim başıma
En kısa sürede alırsınız inşallah sizde
dragoreis7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı Uğurlu olsun hocam allah güle güle eskitmeyi nasip etsin inşallah
Amin hocam teşekkür ederim
TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun a7 kullanıyorum çok agır ama çok iyi...mübarek daş gibi
Güzel bir performans bekliyorum artık
rtaxads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, SSD yoksa can sıkıyor biraz.
480 Gb SSD var hocam