Bende abra v7.2 almıştım 5.500'e aldım normalde hiç fanta içmem fanta içesim geldi Bardaktaki fanta klavyeye full döküldü, bozuldu sandım başta ama klavyenin altında korumalık varmış 75$ ile kurtuldum