Uğraşıp kodlamışsınız emeğinize saygım sonsuz esinlenebilirsiniz bu çok doğal lafım yok buna ama oturup adamın fikrini projesini birebir aynı tasarım ve görsel ile kodlamanız etik mi sizce ?

Sistem ile hiç bir bağımın olmadığınıda bilmenizi isterim.