Haklısınız , sistem reklam gelirlerine odaklı olarak çalışmakta hiç bir şekilde yatırım alma işlemleri olmamaktadır. Yani yasal yönden ters düşecek bir durum ortada yok. Sistem işleyişi reklam gösterimlerinin aylık gelirini yöneticinin belirlediği tutarda üyelere dağıtmasından ibarettir. Üyeler süt biriktirip satarak elde ettikleri puanları sisteme yollarlar ve bu büyük pastada % pay alırlar. En çok puan yükleyen üye en yüksek yizde oranına sahip olur. Sistem geneli reklam gelirinden 5000 tl kazanıldığını farz edersek %10 oranına sahip bir üye 500 tl gibi bir kazanç elde eder. Bu kazanç sadece örnektir , yöneticinin belirlediği tutar ve üyelerin sisteme yolladıkları puan usulune göre değişim gözleinir.