Bu tür konulara pek yazmayı tercih etmem ancak çok uzun süredir benim de bir reseller paketim var, bir tane de kurumsal paket almıştım. Aktif olarak kullanıyorum, hiç sorun yaşamadım.
Bu tür hizmetlerde, firma değerini ancak başka bir firma da mağdur olduğunuzda anlıyorsunuz. Bu forumdan başka firma da yine reseller paketi aldım, işte o zaman anladım veridyen'in ne kadar kıymetli bir hizmeti olduğunu..