Krediyle 11k telefon mu alacaksınız? Bunların ikisi de amiral gemi zaten hocam. Ama borçla neredeyse 6 aylık asgari ücret parasını telefona yatırmazdım ben. Gidin orta segment Xiaomi alın. Ben mesela Note 6 kullanıyorum her işimi de görüyor. Bataryası da 1,5 gün gidiyor.
yok hocam o parayı verecek kadar zengin değilim sadece ikisi arasındaki fiyat farkını gösterdim aylık 10 bin tl gelirim olsada 11k para yine vermem o telefona en fazla 3k civarı olur herhalde ve telefonu ortalama 6 yıl kadar kullanacam bişey ariyorum