Mesajlara dönüş yapmayanlar ve konu baltalayanalar. Boğasım geliyor. Başçavuşun beygirimiyiz *** biz.. Olumlu olumsuz dönersin biter yani.

Ha bi de konuya PM iletebilirsiniz yazıyor, vatandaş konuya PM alabilir miyim diyor. Bunlara da ayar oluyorum. Ulan detayları vermişim zaten, neyin detayını istiyorsun.