Bende var, 5 yaşında. Köpek gibi kedi oldu, sahibi (babam) hariç seslenildiği kişiye dönüp bakmıyor. Kediyi 2km uzağa bıraktık akşam geri dönmüş. Mama yemiyor, süt içmiyor sadece et ürünlerini seviyor. Bazen 1-2 hafta gelmediği oluyor öldü sanıyoruz sonra tekrar geliyor