Benim kedim var hocam, her zamanda baktım .

Yavruyken aldım 4 5 aydan sonra evimin penceresi caddeye değil öyle ufak apartman aralarına açılıyor . Ordan dışarı gidiyor geziyor geri geliyor . Aşıları tam olsun ve araba falan olmayan bi yerdeyim o yüzden rahat salıyorum . 2 Gün 3 gün gelmediği oluyor . Ama benimkiler alışıyor hep . Eğer alışmadıysa sakın gönderme . Evde'de tek sıkılmazlar merak etme . Kediler genelde uyuyan hayvanlar zaten .