Merhabalar,
Payoneer'den 26 Şubat'ta Garanti Bankası hesabıma para çekme talebinde bulundum.
Confirmation kısmından kontrol ettiğimde yanlış hiç bir şey yok. Ancak hala Garanti Bankası hesabıma yansımadı.

Payoneer ödemelerinde son zamanlarda sorun yaşayan var mı ?
Benim sorunum ne kaynaklı olabilir ?