pm gönderildi
Güzel taktikmiş, PM istemek için konuya yorum yapılması gerek buda konunuzu sürekli aktif tutar. Bu sayede R10 için extra ücret ödenmez.
Sayenizde konu daha aktif kaldı , pm atmıştım ama konuya pm istenir yazmamıştım , güldüm buna
PM Atmayın diyor, neden PM atıyorsunuz ? Yorum atın, PM'yi ben atacağım diyor. Sizde konuyu okumadan hareket ediyorsunuz.
Ben sizin yorumunuza daha çok güldüm .d
Hayır sıkıntınız mı var gerçekten anlamadım. Pm atmayın yazmıyor , meraktan(site adı öğrenmek için) pm atmayın yazıyor.
Hadi onuda geçtim , yorum atın pmi ben atacağımı nerden gördünüz? Veya siz pm atarsanız ben size dönmeyeceğim tarzı bir şeyi nerde gördünüz.
Kahve içsin uyanır
Ben daha fazla uzatmıyorum, bu son yorumum. Site ismini söylemeden satış yapmak çok saçma geldi bana. Hayırlı satışlar.
Dostum Seneni doldur benim konularıma öyle gel hadi canım.
Site adresi ve son fiyat pm
pm gönderildi
Çok saçma olsaydı forum yönetimi izin vermezdi, konu baltalayarak bir yerlere gelemezsiniz. İsminizi şimdiden çok kötülediniz.
Amaçları konu baltalamak başka dertleri yok kimin multi hesabı diye sabah sabah şüpheleniyorum