arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm alabilir miyim hocam
pm gönderildi
Cerkuday adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel taktikmiş, PM istemek için konuya yorum yapılması gerek buda konunuzu sürekli aktif tutar. Bu sayede R10 için extra ücret ödenmez.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayenizde konu daha aktif kaldı , pm atmıştım ama konuya pm istenir yazmamıştım , güldüm buna
Cerkuday adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM Atmayın diyor, neden PM atıyorsunuz ? Yorum atın, PM'yi ben atacağım diyor. Sizde konuyu okumadan hareket ediyorsunuz.

Ben sizin yorumunuza daha çok güldüm .d
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır sıkıntınız mı var gerçekten anlamadım. Pm atmayın yazmıyor , meraktan(site adı öğrenmek için) pm atmayın yazıyor.

Hadi onuda geçtim , yorum atın pmi ben atacağımı nerden gördünüz? Veya siz pm atarsanız ben size dönmeyeceğim tarzı bir şeyi nerde gördünüz.
Kahve içsin uyanır
Cerkuday adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben daha fazla uzatmıyorum, bu son yorumum. Site ismini söylemeden satış yapmak çok saçma geldi bana. Hayırlı satışlar.
Dostum Seneni doldur benim konularıma öyle gel hadi canım.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site adresi ve son fiyat pm
pm gönderildi
sReborn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok saçma olsaydı forum yönetimi izin vermezdi, konu baltalayarak bir yerlere gelemezsiniz. İsminizi şimdiden çok kötülediniz.
Amaçları konu baltalamak başka dertleri yok kimin multi hesabı diye sabah sabah şüpheleniyorum