Emeklilerden ben varım

güzel forumdu ama zamanla etkisini yitirdi, ilk google buluşma saatleri canlı yayınınıda forumda konu açmıştım. Heyecanlı günlerdi, ben çıktım sonra celil kaldı, tşdemir ve emrah kaldı.
Konu:
https://www.r10.net/google-optimizas...-ediyoruz.html