Cerkuday adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM Atmayın diyor, neden PM atıyorsunuz ? Yorum atın, PM'yi ben atacağım diyor. Sizde konuyu okumadan hareket ediyorsunuz.

Ben sizin yorumunuza daha çok güldüm .d
Hayır sıkıntınız mı var gerçekten anlamadım. Pm atmayın yazmıyor , meraktan(site adı öğrenmek için) pm atmayın yazıyor.

Hadi onuda geçtim , yorum atın pmi ben atacağımı nerden gördünüz? Veya siz pm atarsanız ben size dönmeyeceğim tarzı bir şeyi nerde gördünüz.